Gizemlim Herkese merhaba mamayi her defasinda kaynatip sogumasini mi bekliyorsunuz yoksa bi kaba 10 dakika kaynattiginiz suyu biriktirip mama hazirlayacaginiz zaman o suyu ılıtıp mi veriyorsunuz. Her defasinda kaynatip sogumasini beklemek zor oluyor cunku
Deletedmom_23 Gizemlim Bebeğimin ayrı bir sürahisi var. Kaynatılıp ılıtılmış suyu onda duruyor. İçme suyunu da ona ondan veriyorum. Mama hazırlayacağım zaman su ısıtıcısında biraz da su ısıtıp yapıyorum
Sevimliayicik Alpingo Aynen bende öyle yapıyorum termosla çok rahat oluyor bir daha bir daha kaynat sogut zor gerçekten
Busrabektas Gizemlim Cezvede kaynatıp termosun içine koyuyorum genellikle ılınmasını bekleyip öyle koyuyorum ama sıcaksa da musluğun altina tutup calkalayinca ılınıyor hemen.
irva Gizemlim İki tane termosum var birine sıcak su diğerine normal koyuyorum.Vereceğim zaman öyle ayarlıyorum sıcaklık durumunu.