Merhaba kızlar oğlum 21 aylık ben ise 7 aylık hamileyim.daha çok agirlasmadan oğlumu bezden bıraktırmak istiyorum.hem maddi hem manevi rahatlayacagim ama oğlum hazır değil gibi.yani şu konuda değil ,çiş kaka ne demek bilmiyor .arada bezini çıkarırken aaa Aras bu ne çiş veya kaka diyorum hiç tepki bile vermiyor.benim gibi olup da alistiran oldu mu?