pandemibebegi evet tabiki okadar çok su içtim ki nerdeyse patlıcaktım 😅 yani en az 2 litre ondan sonra sahurda mutlaka 2 tane yumurta tok tutuyor, yanına dereotu salatalık peynir… Vucüd çok çabuk alışıyor aslında bir kaç gün sonra bebeğimi de çok emzirdim, denersin sende olmazsa bir gün tutarsın bir gün tutmazsın 🌸