Canm benim bebeğimde öyle. Gece ağlamıyor uyandı zaman yatağında ellerini yüzüne veya ağzına getiriyor şap şap emiyor veya ayaklarını yatağına vuruyor. Bizde 2 ay 3 günlüğüz. İlk başlarda ağlamadı icin uyanmak zor oluyodu uyanamıyodum ama sonra sonra alıştım gece kendiliğinden uyanıyorum artık. Zamanla sen de öle olursun. 😊