Merhaba ben iki dk mutfağa gidip geldim o sırada bebeğim ağladı tableti ile oyanayan kızım yanına gitmiş tabletide kafasında düşürmüş geldiğim de çok ağlıyordu gözüne de vurmuş minik kan toplamıştı sonra sustu çok korktum eşimi aradım kusma yoksa bekleyelim dedi kusmadi ama Bir saat oldu yatmak istiyor durmuyor bir şey olmuş mudur