Eliffymn anca yazdım gece gece iştaha girersek sonu kötü olur diye :)
Kek için : 4 yumurta ile 1 su bardağı şekeri iyice baya çırpıyorum beyaz hafif akışkan bir kivam alıyor. Daha sonra 1 su bardağı un 4 yemek kaşığı kakao 1er paket kabartma tozu ve vanilin hepsini çırpıp tepsiye döküyorum. Tepsiyi yağlamak yerine yağlı kağıt koyarsan keki cikartman çok daha kolay olur. Kek yaklaşık yarım saat kadar pişiyor.
Muhallebi için : 1 litre süt 7 yemek kaşığı un 1 su bardağı şeker 1 yumurta sarısı hepsini ocağa koymadan güzelce çırp sonra ocaga koy kivam alana kadar pişir ocaktan almadan bir paket vanilin ekle karıştır soğumaya bırak.
Pişen keki ters çevir ortadan ikiye eşit bir sekilde kes alt tabanini nescafe ile isla ust tabanini da kenarda bi yerde ısla 5 dk bekle. Soğuyan muhallebiye 200 gram labne peynir ekle tekrar güzelcr çırp. Kekin arasina koy kapat üstüne de muhallebisini sür en sonunda sürdügun muhallebinim üstüne kakao ele koy dolaba 1 saat sonra mis gibi ye :)