Aysoox Sevgili anneler bebeğim 2.5 aylık oldu göğüslerim artık hep yumuşak. Önceden taş gibi olurdu. Sütüm mü azalıyo..çok üzülüyorum 😕
Gamzeburkan Aysoox üzülmeyinnn belli bir süre sonra göğüsler terbiye oluyor ve sadece bebeğin ihtiyacını karşılayacak kadar süt üretimine geçiyor. Bende çok üzülmüştüm 18 ay emdik 🥰
Oznur_0708 Aysoox aynı zamanlarda hepimizin öyle oluyor canım göğüs terbiye oluyor artık içtiği kadar üretiyor
Gizemu0109 Göğüsün yumuşak olması sütün azaldığı anlamına gelmez. Benim göğsümde hep yumuşak çünkü kızım çok emiyor ama sütüm hep oldu 7 aydır.