Rueemeysa
bebeğimi bana bakar şekilde 3 gün sola 3 gün sağa yatırıyorum
Yani bi bana bakıyor sonrasında diyer tarafa koyuyorum birde ayaklarıma
Nasıl anlatılır ki bu bilemedim🙈
Aşağıdakini beşik olarak düşün
Ayak taraf …………………. baş taraf
3 gün butarafta başı 3 gün burda başı
yani bu şekilde alıştırdım. Gündüzleride düz kafa üstü yatırıyorum