Ya takılmayın diyorum valla olmuyor. 3 ay 4 günlük oldu bugün kızım. Hep 650 Gr aldı alt sınırda yani. Güzel emiyordu uzun uzun ona rağmen azdi kilo alımı. Şimdi atak mi bilmiyorum asla kendi 2 saate acikmiyor ben veriyorum 3 dk emiyor gülerek memeden ayrılıyor devam etmek istersem kızıyor ağlıyor. Dün mama vermek istedim zor bela ağlayarak 30 CC içti ama 3 saat açlık üzerine bu kadarı anca içti bugün de bir kez vermek istedim yıktı ortaligi 1 Gr bile içmedi memede de 2 3 dk duruyor nasıl beslenecek bu bebek valla çaresiz kaldım. 5.250 kilosu 3kilo 150gr doğdu gözüme küçük geliyor 😞