Kreşe başlafiğimizdan beri,kizim saat 10da uyumaya başladi geceleri ağlayarak uyanmalar sona erdi nazarim değmesinde😹22aylik bu arada eskiden saat 2de anca uyurdu .sabahlari da erkenden kaldiriyorum tabi kahvaltiya etkiside var onun amma yinede kreş güzel borşeymiş