Cennet60- benim kızımda da vardı doktora götürdük gözyaşı kanalı tıkalı dedi masaj öğretti onu yaptık bi kaç güne açıldı sulanma da geçti eğer açılmazsa bir yaşından sonda cerrahi müdahale gerek dedi belki sizinki de öyle bişeydir göz doktoruna gitmenizi tavsiye ederim