Benim oğlumda 2 ay 14 günlük elini öyle iştahla şapırdatarak emiyor ki diyorum çok mu tatlı bunlar 😍😍 diğer eliyle de alttan destekliyor, sanki küçük diline kadar sokacak bir gayretliki 😄😄 çok normalmiş ellerini tanıyorlar, eldivenler artık rafa kalktı takıyoruz. Birde tükürük baloncukları yapıyor ağzıyla oda ayrı Bi tatlı 😍😍