Bu gün başladım kesinlikle hiçbir bilgim yok nasıl doğru buluyorsam öyle yapıyorum yarım saatte bir tuvalete götürdüm azda olsa her gitmemizde çisini yaptı ama beklenen kaka gelmedi hiç üstüne çiş yapacak fırsatı vermedim bezi tamamen ortadan kaldırdım kısa öz tavsiyelere ihtiyacım var sabah bebeğimin bezi takmak istememesiyle başladım 😊🙏