Malikensar65 anne sütü alıyor sanıırm,cok normal canımm yavaş yavaş kıvam alcaktır,2 ay aşılarında görüş istersen ha bide rota aşısı var kesinlikle unutma derim özel aşı yaptırmak istersen ben hatırlatma için söyledim..doktor gazını bi kere çıkartınca hemen yatırma yatağa demişti bi 10-15 tutuyordum omzumda ben