Merhabalar 2 ay 28 günlük bebeğim var. Çok gaz sıkıntısı çekiyoruz ama sab ve BioGaia rahatlatıyor. Oğlum gündüz çok zor ve kısa uyuyor ne yapsak değiştiremedik fakat akşam uykusu için 5,30 gibi odasına giriyorduk yarım saat masaj emzirme gaz çıkarma derken sırtına pıt pıt yaparken uyuyordu beşiğine koyuyordum 7 gibi ve rahat 4 saat uyuyordu sonra kalkıyordu gene emzirme ve gaz çıkarma 12 gibi tekrar yatıyordu 4,5 saatte öyle uyuyordu yine emzirme gaz döngüsü 7-8 gibi de kalkıyordu. Bir haftadır akşamları da uyutamıyorum anlayamıyorum herşey aynı yapıyoruz uyusa bile iki saat uyuyup uyanıyor gece üçten sonra hiç uyumuyor uyursa yarım saat neden olabilir