yigitberil 52 günlük İkizlerim var mama ne kullansam biri kabız oluyor biri ishal siz hangi mamayı kullanıyorsunuz
Baakpnr- yigitberil denemeniz gerekiyor maalesef. Hipp combiotic, sma comfort güzeldir tabi dediğim gibi size yaramayabilir biz şu an bebelac gold kullanıyoruz
[silindi] yigitberil kolik bebeğimle her mamayı denedm diyebilirim hipp evolvia sma bebelac vs. Hepsi ayrı ayrı sorun çıkartırken kurtarıcım aptamil conformil oldu. Suan aptamil 2 kullanıyorum cok memnunum.
Deniznur1 yigitberil Aptamil comformil, her mamada az zeytinyağ katıyorum birde rezene iciriyorum bir kaşık ,öle rahatladi
Cennet-Eserr yigitberil birçok mama denedim en son bebelac gold da kaldım. O kadar güzel kolay gaz çıkarıyorki bebeğim 2-3 günde bi kaka yapardı her gün yapıyor artık birde çok güzel kilo yapıyor
Sedayener Sma bebelac denedikten sonra EVOLVİA mama ile tanıştım besin değeri cok iyi asla gaz sorunu yaratmıyor mükemmel bir mama
Baakpnr- Sedayener ya bişi sorabilir miyim ? Bir mamanın gaz yapıp yapmadığını nasıl anlarız ? Yani gaz yapmıyor demek içn o mamayı kullanırken hiç gaz olmaması mı yoksa gaz sancısı çekmemesi mi ? 🥰