Bence hiç almanıza gerek yok ev tipiyle bir müddet idare edin daha sonradan bebeğiniz emdikçe artacak , dünyanın en iyi pompası bile bebek kadar süt artırmaz :) benim bebeğim 12 gün küvezde kaldı ve sütüm azdı ama çok şükür şuan yetiyor. Süt artırma yollarına git en önemlisi solgarın tabletini kullanabilirsin