Merhaba 3 yaş anneleri oğlum 1 hafta önce geniz eti ameliyatı oldu akıllı uslu bir çocuk maşallah 🧿 ama konuşması pek akıcı değildi ve geniz eti aşırı büyük olduğu İçin kapamıştı burnunu ve kulaklara kadar vurmuştu.Şimei oğlum değişik sözler kullanmaya başladı ve daha anlaşılır konuşuyor acaba 3 yaşla mı ilgili yoksa geniz etini aldırdığım için mi sizce? Sizin çocuklarda 3 yaş sonrası daha mı hızlandı konuşması.Şimdiden verdiğiniz cevaplar İçin teşekkür ederim ❤️