Kbrasahiinn06 Nüfus müdürlüğünden mi randevu alıyorum bunlar için hangi bölümünden acaba yoksa kaymakamlıktan mı bizimki otomatik olarak oluşturulmadı kendim gidip başvurmam gerek
Aselimmm3434 Kbrasahiinn06 nüfus müdürlüğüne gidiyosun onlar yonlendiriyo seni eşim gitmişti benim şimdi sordum öyle dedi ama süt parası babanın üstüne yatıyor doğum parası senin
fgnrcp2704 Kbrasahiinn06 benim eşim doğum kağıdıyla nüfus mudurlugunden başvurmuştu zaten orda yonlendiriyirlar
Balkupum2505 Kbrasahiinn06 nüfusta kimlik cikartirken yonkendiriyolar esim gitmisti kimlik için yonlendirmisler 1 aya kadarda yatti gidip çektim
Kbrasahiinn06 Aselimmm3434 süt parası icin eşimin mi gidip başvurması gerekiyo peki Birde iki başvuru için de hangi evrakları istiyorlar
Aselimmm3434 Kbrasahiinn06 hayır ayrı ayrı baş vurmaya gerek yok siz veya eşiniz gitsin evrak olarak da hastaneden verilen doğum raporları var ya onlar lazım