Selin1234 6 nisanda evlilik yıl dönümümuz sizce ne yapabilirim bugüne kadar hep ben kutladım eşim hiç bir şey yapmadı busefer hediye filan da almak istiyorum ama çok kararsızım
Hep_mi_uykusuz Selin1234 sizde ben gibisiniz heo kutladim dogim gunu evlilik yoldonumu hediyem pastam ile ama o hep eli boş kici yas geldi bende yapmicam bende sende yapma
Selin1234 Hep_mi_uykusuz aslında evet yapmasam dağa iyi 8 yıl oldu birsefer o kutlamadı bende kutlamayım en iyisi