O benim soguk oldugunda oluyordu bir sure sonra geciyor ama iç dikiş belkide rayina oturuyordur diye dusunuyordum bende ama sanki lastikla sıkmışcasina bi agri oluyordu hatta bazen camasir mi denk geliyo ki diye kontrol ediyordum 3 bucuk 4 ayda duzeldi ama dikişlerimde yok olmaya basladi estetik dikiş sagolsun :)