Merhaba. 3,5 yaşında oğlum yüksek süt alerjisi var.5 aylıkken öğrendik. bir süredir ara ara karın ağrısı oluyordu doktor reflüden şüphelendi reflü ilacı kullandık ama devam etti yine ara ara ve kısa süeli ağrı.. bugünde aşırı mukuslu kaka yaptı:( neden olabilir başka birşeye alerjisi mi var yoksa başka bi durum mu.. doktora gideceğiz ama sizede bir sormak istedim