ebruokur_ ay resmen bizi anlattin canim 8 ay 10 gunluk kizim normalde saat 10 gibi gece uykusuna gecer 7 yada 7,5 gibi uyanirdi bir kerede gece emer yatardi disten degil atak haftasindaymis yaklasik 10 gundur gegce 3,4 kere kalkiyor ve sabah 05.30 da uyaniyor emiyor guzelce yataga koyuyorum uyaniyor aliyorum kucagima pis pis yapiyorum daliyor uykuya besigine koyuyorum ben daha yatagima gecmeden uyaniyor gunduz uykularida saat olarak azaldi 😪 napcam nasil duzelicek bilmiyorum oysaki gecede gunduzde uyku duzenimiz harikaydı 😓