13bucuk aylık oğlum var, alerjik bir bebek diyet açıyoruz su dönemde, muz avokado ve mama dışında hiçbir şey yemek istemiyor, bir ara kemik suyu ilikli çorba yaptığımda içiyordu severek, bugün onu da istemiyor, zeytin yiyordu severek onu da istemiyor, zorlamiyorum inatlaşma olmasın diye yemek istemediginde ısrar etmiyorum hiç, ama çok yıpratıcı olmaya başladı hiç yememesi beni üzüyor, 9 kilo bile değil, kilosunu da takmıyorum doktoru gelişimi yerinde bir sıkıntı yok diyor, sizler neler yapıyorsunuz yemesi için tavsiyeleriniz var mı çok sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️