Kızlar bebeğim 10 aylık. Pankek zaten asla yemiyor börek yapıyorum oynayıp atıyor ekmek de yemiyor eline verince. Sadece çorbalarına doğrayınca yiyor 2-3 defa öyle yaptım yani. Pirinç unu vs asla vermedim, onun dışında mama muhallebi de vermedim kilosu iyi. Ama etraftan zayıf lafını çok duyuyorum ki asla 1 saniye bile oturmaz günde 4 saat arayla emer arada meyve yer portakal suyu yoğurt kefir vs böyle beslenir. Ekmek yememesi artık beni üzmeye başladı. Yesin istiyorum mesela sabah yumurtayı ekmekle lokma olarak verdim ekmeği tükürdü.