hepbahar123 Arkadaşlar bebeğim 2 ay 10 günlük hep yukarı doğru bakıyor .yastık koy, yüksek tut kafasını, kafası bakışları öyle kalır diyip duruyorlar. Var mı böyle sorun yaşayan ,düzeliyor mu ?
Dila97 hepbahar123 benim oglumm oyleydi hep kafasini arkaya atarak duruyodu tepeden bakar gibi suan 6 bucuk ayligiz aksine kafa yapisi daha kuvetlendi . Kafasini 4 aylikken cok guzel tutuyodu tabir icabi hamur gibi sagasola yayilmiyodu yani 😊
hepbahar123 Dila97 düzeldi yani yaaa çok sevindim yastık koy laflarından da digerlerinden de inanın bıktım ya çocuğumda inadına tepeyr dogru ,geriye dğru yukarıya dogru hep bakıyor herkes her gelen laf diyo çıldırcam
Dila97 hepbahar123 banada diyolardi canimm bu cocuk niye boyle niye boyle bakiyo bakislari boyle kalacak sinir oluyodum foto atabilsem 1 bucuk aylikken durusunu atsam anlarsin 🤣 ama 3 bucul 4 aylik olup kafasini tutmaya baslayimca o laflari diyenler aaa masallah nasil guzel tutuyo kafasini dediler o yizden sallama kimseyi 😊 ama ben geniz akintisi oldgu icin doktor tavsiyesiyle cok yuksek olmamasi sartyla yastik koyuyordum.
Kubrakls hepbahar123 benim kızımda öyleydi şuan 3.ayımıza girdik biraz daha düzeldi bende bir sustum iki sustum sonra her laf söyleyene dik başlı olucak demeye başladım artık 😂
hepbahar123 Dila97 valla bn de sinir olmaya başladim eskiye göre bir tık daha iyi insAllah bnmki de düzelir hemen . Benim de sağlıklı diye annem kuzu yününden yastik yaptı koyuyorum ama çok ince yaygın yastık
Gujeli Benim kızımda 2 buçuk aya kadar hep yukarı baktı fotoğraflarda bile kafa hep yukarda 😀bende bi neden acaba demiştim ama şimdi 3 ay oldu şu an normal etrafa bakıyor düzeliyorlar merak etmeyin