esradinar aynı kıyafet değilde aynı renkler aldım kendime çağla yeşili bi elbise onada aynı tonda papatyalı tatlı bi tulum aldım güzel oldu bence kombinleri sevemiyorum ben yetişkin elbisesinin küçüğüde olsa bebekte büyük duruyor gibi geliyor bide benim 9 aylık olcak elbise sürekli açılıyor vs hoşuma gitmez diye düşündüm fikir olsun