BeyzaN77 bebeğiniz 6 günlük gaz sancısı yaşaması için henüz erken geldi bana, doktorlar genelde ilk 2 hafta min. 10 günden önce gaz sancısı olmaz ağlamaların çoğu açlıktandır diyorlar. Tabi kolik bebek de olabilir. Karnının tok olduğundan eminseniz hala huzursuz ise yatıştırıcı müzikler açın, youtube da acil kolik bebek diye bir müzik var hemen yatıştırıyor mesela. Onun dışında biogaia probiyotik iyi gelir ama o gaz damlası değil.gaz damlası olarak bize sab simplex çok iyi gelmişti.