29 günlük kızım bugün biberonla mamasını verirken arada bir olduğu gibi mama genzine sıçradı bu kez farklıydı kendine gelmesi için baya Bi uğraştık elim ayağım şaştı ağladımmm kendine gelmeyecek sandım. Avent 1 numara kullanıyoruz doğal akış denildi ama bnm kızım nefessiz içiyor 🤦🏻♀️ korkumdan veremedim tekrar mama bebeğim şuan aç ve huysuz ne yapacağım bilemiyorum.. Hangi biberonu almalıyım 🤷🏻♀️