ML_11 Başlarda bende iyi olmadığı yönlerini duydum, alıp almamak arasında çok kaldım, sonra neyse almayım dedim. Dedesi süpriz hediye olarak yürüteç almış, bir kaç kez koydum. baktım sevdi, baktım duruyor, işlerimi yapabiliyorum valla iyi ki de almış yürüteçi diyorum. 6 aylıkken bindirdim şuan 8. ayına girecek az kaldı ve hala kullanıyorum. İşlerimi yapana kdr onda geziyor, peşimde dolanıyor ve beni izliyor. Resmen hayatımı kurtardı diyebilirim.😂 Bizde çok işe yaradı. Benim yürüteçin adı bile var. "mavi dadı “😄Tercih yine sizin ama 🥰