Kızlar selam.45 günlük bebeğim var göğüs ucu hassasiyetim oldukça fazla gümüş kapak hiç çıkarmıyorum hayat kurtarıcım ama ne zamana kadar çıkarmayacağım bilemiyorum neyse soruma gelecek olursam sütüm var bebeğim emiyor fakat ilk bir ay çok zorlandım sürekli memem agrıdı yara olmadı ama bebeğim güçlü cekiyor ağzına alıp damağına yapıştırıyor çok acıyordu. Şimdi de acı yerine hassaslık geldi sürekli diş çıkarınca ne yapacağım diye düşünüyorum şimdiden böyleyse dişleriyle ısırınca ne olacak cok üzülüyorum kaç aya kadar emzirmek şarttır sütüm var fakat o acıya nasıl dayanacağım daha şimdiden korku sardı beni eşim 6 ay önemli 6 aydan sonra ek gıda ve sagdıgın sütü verirsin emzirmezsin diyor ben ne yapacağım daha şimdiden korkuyorum 😨