Tugsac 3 ay 12 günlük bebeğim memeye yaklaştığı an basıyor çığlığı son 3 gündür. Ve aynı zamanda mamayıda zar zor içiriyorum. Ateşi yok keyfi yerinde neyi var bu çocuğun anlamıyorum :(
duygu_aksoy51 Tugsac atak donemi olmuş olabılır bu aylarda. Reddeder birde uykusu gecıkıncede mamayı almak ıstemez bu ay bebekler ac olsa bıle uykusu gecıkınce. Almaz mamayı
Bebegim_ben Tugsac 3 ay 6 gunluk şaka gibi ama son 1 haftadır benm bebegimde öyle homurdana homurdana emiyo agliyo depiniyo çırpınıyor gaz mi diyorum ama normalde bisi yok bırakır die çok korkuyorum