Merhaba kizlar 2 aylik bebegim doğduktan sonra yoğun bakımda kaldığı için göğsümü tutmadı bende sagdim biberonla verdim mecburen ve sütüm çok azaldı 20 ml bile çıkmıyor sağım makinesi ile fayda görüp sütü çoğalan varmi varsa markası yada benim gibi bu durumu yaşayıp sütü artırabilen varmi 6 aya kadar bari alsin istiyorum