Merhaba anneler bebeğim 7 ay 21 günlük ek gıda yageçtik bi süredir elma rendeleyerek veriyorum yada suyunu veriyorum önlük kullanıyorum ancak yinede bir kısımı elbiselerine dökülüyor ancak lekesi çıkmıyor . Döküldükten sonra siliyorum sıcak suda sabunla bulaşık deterjanıyla elde yıkıyorum sonra makinaya attıgımda leke çıkarıcıda ekliyorum ama geçmiyor.Bu konuda tecrübelernizi paylaşabilirmisiniz🤗