balkzm Merhaba arkadaşlar,lazer epilasyona gittiğimden beri koltuk altim hem kokuyor,hemde çok terliyorum,drıclor kullanıyordum ,çok memnundum ancak fiyati çok yüksekldi.ayni performansi sağlayan bildiğiniz ürün varmı ? Teşekkür ederim şimdiden 🥰
Tuba balkzm terlemeyi önlemiyor zaten terlemeniz gerekiyor sağlık açısından. sıfır koku ama 😊 bende lazer yapıyorum ve kokuyu tamamen kesiyor. https://www.hepsiburada.com/deotak-deo-krem-plus-35-ml-unisex-pm-sgsck1500
balkzm Tuba lazerden sonra su gibi ter oluyor kötü bir görüntü,normal bir ter olsa dediğiniz doğru da,ancak ben hiç böyle kendimin terledigimi, koltuk altim koktuğunu görmedim, teşekkür ederim
Tuba balkzm bendede oluyor o ama sadece ilk seanstan sonra oluyor ve duş aldıktan sonra düzeliyor geri