Reyna Oglumunannesiyim koymuyorum haftada 1 de sirkeli deterjanlı kaynar suda bekletiyorum çıkanları görseniz
BelaCivciv Oglumunannesiyim Hayır, tahtanın emici özelliğinden dolayı atmıyorum ne olur ne olmaz diye
Nevarebeka1 Oglumunannesiyim koyuyorum ama konmaması gerektiğine inanıyorym hatta tahta kaşıkların sık sık yenilenmesine benimki tembellikten😂
UmayGmz Elde yıkayınca da deterjan çekiyor aynı şey en azından makina benim elimin değemeyecegi kadar kaynar suda yıkıyor
Miniknur UmayGmz heh bende bu kafadayım🤣 hiç uğraşamıyorum ya elde. Ama cidden kaynatınca da içinden akanları görünce ben şok:)
Mabelle Oglumunannesiyim atmıyorum hem tahta kaşığı bozuyor hemde sağlığa zararı var deterjan emiyor onca zaman makine içerisinde . Elde iki dk yıkamakta deterjan emmiyor arada birde kaynar suda kaynatırım bir paket karbonat ve sirke ile.
Vanilya Oglumunannesiyim Şu tahta kaşıklar takıntım resmen. Elimde yıkıyorum. Daha sonra kaynar suda bir kapta bekletiyorum. Sonra makineye atıyorum. Ve tiksiniyorum tahta kaşıklardan ben. 2 tane var diğerlerini hep attım çöpe.
Eminerd Oglumunannesiyim tahta kaşıklarla bıçakları asla koymuyorum tahta kaşıklar içine deterjan hapsediyor 😒
syaby Oglumunannesiyim tahta olan hiç bişeyi koyamam birde bıçak koymam harici ne varsa yallah makine 😂
Nimetdogann Oglumunannesiyim koyulmaması gerektiğini bilmekle birlikte makineye sığabilen herşeyi tıkıştırıp çalıştırıyorum 😂🤦♀️ Arada bir da limon sirke karbonatla kaynatıyorum keşke bekarken bir akıl veren olaydı da hepsini silikon alaydımmm 😬😬