Benim oğlum tam 3 yaşında yaşadı bunu. Babasıyla kavga etmiştik eşim sesini yükseltti kayinpederim de geldi sonra babasıyla birbirlerine girdiler şahit oldu bunlara ve ba ba baba diye konuşmaya başladı. Yani her kelimenin başındaki harfi tekrar ederdi. Çok korkmuştum. O günden sonra hiç kavga etmedik yanlarında. Ettiysek te yanlız iken ki kadar büyük degil ve düzeldi oğlum şuan masallah süper konuşuyor 👌 eser kalmadı eskiden. Genelde erkek çocuklarda görünürmus. Musa aleyhisselamjn duasını okuduk bol bol. Rabbim sonunda şifa verdi. Bahsettiğim iyileşme süreci 1.5 ay falan sürdü ama bana asır gibi geldi. Şuan 1. Sınıfa gidiyor ve ilk okumaya oğlum geçti madalya aldık. Okuma yarışmaların da da ya 2. Ya 1. Oluyor. Korkma geçer inşallah. Kelimelerini asla düzeltmeye çalışmayın ve sabırla bekleyin söylemek istediği şeyleri söylesin.