Erkek Bebeğim 6 buçuk aylık ve 6 kilo 900 gram geldi . Bir kaç aydır bu şekilde . Özel mama da verdi doktor ama yine de olması gereken kiloya ulaşamıyor. Ek gıdaya geçtik ( ki ben dördüncü aydan itibaren vermeye başladım doktorun da tavsiyesiyle ) , ama yine de kilo alamıyor . İştahı az bir bebek . İştahını nasıl açabilirim. Ya da nasıl kilo alabilir. Sizin bebeklerinizin kiloları kaç ? Tavsiyelerinizi almak istiyorum. ♥️