Arkadaşlar bebeğim 5,5 aylık. bu yöntemi uyguluyorum şu an. Merak ettiğim sonunda desteksiz sadece yatarak kendiliğinden uyuyan bir bebek elde ettiniz mi? Bu yöntemi denerken de ayağımızda olduğundan sallanmadan kendiliğinden uyusa da mutlaka ayaklarımızda uyumak isteme gibi bir durum oluyor mu? Yoksa Her yerde beşiğinde bebek arabasında vs uyuyor mu? Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim