Ozgemre Kızlar bebeğim kolik sakin oduğu günlerde de uyanık kaldığı saatlerde sürekli ağlıyor normal mi bu anca kucağıma alış gezdirince susuyor korkuyorumm😔😔
Habibeee1 Ozgemre aahhh ahhhh korkutmak istemem ama 3 ayı bitirdik hala bi huzursuzluk ağlama hiç bişeyden memnun olmuyor 🤦🏻♀️ Kendisi gazını yapıyor ama yinede ağlamaları bitmiyor sürekli gezmek istiyor
Basak2811 Ozgemre normal evet ama hastaneye de goturdunuz mü? Muanesi yapıldı mı gelişimine bakıldı mı?
Ozgemre Basak2811 Evet canım 4 kere götürdüm kilo alımı vs herşeyi çok iyi dedi hiç sıkıntısı yokmuş kolik bebek dedi ama sakin olduğu günler de uyanık olduğun da sürekli ağlıyor sürekli kucakta gezmek istiyor