Kızlar merhaba ben bebeğime 2aylıkdan itibaren doktor önerisiyle humana marka mama verdim şimdi 1yaşına girdik 1yaştan sonra mama değiştiemem gerekir mi yoksa buna devaö mı edeyim (doktor kontrolüne gidince doktora da soracagım fakat sizin tecrübelerinizden de faydalanmak istedim