Aylin-Kalem00 5 bucuk aylıkken koydum günde 10 dk. İyikide almısım bebegimin algılarını actı cok keyif aldı bende biraz olsun rahatladım. 5 gün sonra 10 aylık olucak dün ilk defa desteksiz ayakta durdu kendi dengesini sağlayıp, bugunde bana dogru 4 adım attı. Yani yürümesinde bir sıkıntı olusmadı. 8.ayda uyurken koltuktan düstügü icin kalca ultrasonu cektirmistik, kalcasındada bir problem olusmamıstı, yürütecte sıkıntı cıkarmamıs yani. Suan zaten binmek istemiyor emekleme ve yürüme derdinde ama benim hayatımı kurtardı ve cok keyifli vakitler gecirdi bebegim üstünde. Günde 10 dkdan fazla koymazsanız bence sakıncası yok. Kendi doktorumada danısmıstım.