Oğlum 2aylik bronşit oldu :( sabah öğlen akşam ventolin yarısı sabah akşam da cortair tam koyuyoruz fakat 10 dk calistirmamiza rağmen içindeki ilac biraz da olsa kalıyor tamamen bitmiyor onun tamamen bitmesi mi lazım acaba yanlış mı yapıyorum ilk defa kullaniyorz