Nkjggbkl bundan dört sene önce kızıma hamileyken bı toptancı abi sakın Dalin kullanma tüm bebeklere egzama yapıyor demişti tabi ben ciddiye almadım kullanmıştım sampuanini kızım 4,5 yaşında egzaması hala devam ediyor o kadar pişmanım ki .. ikinci kızım 5,5 aylık bebek yağını sürdüm bir iki kere baktım kurumaya başladı hemen bıraktım kullanmasin kimse pişmanlık 😔