Arkadaşlar bebeğim son 4 gündür çığlık atıyor eğlencesine gibi ama hiç susmuyor boğazları acıyor bağırıp çığlık atıyor sesini mi keşfediyor napıyor anlamıyorum. Akşama kadar hiç susmuyor sevinçli bi şekilde etrafına bakarak yapıyor ama bu aylarda normal Mİ? 6.AYLIGIZ