Omo bebek deterjanı kesinlikle tavsiye ederim 30 dakika 30 derecede bile çıkardı bizim kıyafetleri. Çok derine işlemiş ve kurumussa biraz deterjan döküp kapağın arkasıyla çitileyip öle atın makinaya. Birde ben kapağına deterjan döküp makinenin içine kapagini koyuyorum