TheMomm bendeki belirtiler şu şekilde aklıma sürekli kötü birşey getiriyorum. Mesela birşeye dalınca ya da birileriyle konuşurken böyle bir sıkıntım yok ama bos olduğum her fırsatta beynimi yoruyorum. Mutlu olduğum zamanlarda kendi Elimle kendimi mutsuz ediyorum. Bjr de son zamanlarda bebeğe karşı da biraz soğuk duruyorum sanki alisamamisim gibi aslında 11 aylık 😔 Ve arada delirecek hissi geliyor tüm bu olanlar yüzünden. Gün içinde surekii değil ara ara geliyor bu hisler😔