Bebeğim uykudan uyaniyor qltini degisip edene kadar az zaman geciyor ve aciktigi icin emmek istiyor ama memede uyumaya devam ediyor memeden cektigim zaman da cok kızıyor. Memede zaman gecirmeyi seviyor sanirim bu durumda olanlar var mi varsa nasil bir yol izliyorsunuz ?