Sevimliayicik
bende istiyordum ama ikinci oğlum makat gelişli olduğu için mecburi oda sezaryen oldu. bir arkadaşım ama ikinciyi normal doğum yaptı ve çok rahat olduğunu, dikişinde hiç bir şey hissetmediğini söylemişti (iki doğumun arasında 2,5 yıl var).