Selam kızlar.. bebeğim 8 aylık doğduğundan beri gece emiyor sürekli, uykuya emerek dalıyor ağzından çıkarınca bağırıyor ve susturamıyoruz emzik almadı sallasam yine aynı şekilde susmuyo.. Aç değil eminim kaşık maması yediriyorum uyumadan 40 dk öncesi.. Ne yapcağımı şaşırdım varmı fikri olan ?? 😥